onsdag 16 januari 2013

Sunwing

Jag och min (nu mera) man har varit på ett par utlandsresor och vi gillar verkligen att vara på barnvänliga hotell. Om man inte känner oss kanske det låter lite skumt...
Att åka till familjehotell utan att ha några barn, men vi är väldigt barnkära. Att höra barnen plaska, att se dem springa omkring, faschineras av stora djurdräkter och kladda med glass... det har alltid fått oss på ett avslappnat och glatt semesterhumör!

Men för varje resa har det blivit lite jobbigare, ur den aspekten att vi längtat tills vi själva ska sitta där vid barnpoolen och plaska med våran unge! Nu... när den ligger i magen är längtan så stark på att den komma ut. Jag vill ge honom eller henne hela världen.
Och visa en del av den..! Så roligt det ska bli, kanske nästa år eller möjligtvis nästa igen åka ner till solen, bo på ett fint Sunwing och få vara där med SITT EGET barn!
Så underbart..!
Gud vad jag längtar!

Lollo & Bernie

Pool, Sunwing Alcudia Beach

Boende, Sunwing Alcudia Beach

Barnaktiviteter, Sunwing Arguineguín

Boende, Sunwing Kallithea Beach

Boende, Sunwing Sandy Bay Beach

Barnaktiviteter, Sunwing Side East Beach

Mat & dryck, Sunwing Fañabé Beach

Visst blir man sugen?! :)

/Emelie

3 kommentarer:

  1. Det är så kul att ni ska få en liten småtting :) förstår att du spricker av längtan, men snaaart emelie, snart. tiden går ganska så fort.njut av denna tiden nu innan också! klappa på magen från mig! :)
    Btw, jag har inte glömt mailet, det är på G, bara så du vet ;)

    kram sanna

    SvaraRadera
  2. Tycker ni verkar helt underbara ju som vill resa så. Nu har jag "stora" barn men jobbar med 1-åringar. Lycka till o grattis till bebben snart.

    SvaraRadera