tisdag 19 februari 2013

Tankar i trötthet



Tio trötta tankar denna grå-vita tisdag:

1. Fan vad ont det gör att vakna med kramp i hela jävla benet, som sprider sig ut i höften!

2. Dagens nyhet: Musli innehåller mycket socker! Vad bra att media kan upplysa oss emellanåt.

3. Varför är tåget försenat på grund av signalfel varenda jävla morgon?

4. Jag längtar till lunch... 1 timme kvar!

5. I eftermiddag ska vi åka och storhandla... jag ogillar starkt att göra detta mitt i veckan. Och när alla påsar är uppackade så ska man börja laga mat... o my God!

6. Söndagens debatt om vårdkrisen kom mest att handla om Sthlm. Fd fru Reinfeltd skjuter till miljarder hitan och ditan. Ja, vård kostar... varje månad! Men vad göra åt den akuta krisen?!

7. Jag läntar efter min man... 6 timmar kvar!

8. Har en förmåga att pressa tänderna och ha axlarna uppe vid öronen... konstigt om man känner sig on the edge?

9. När jag kommer för att ta kaffe på morgonen är det bara lite bränt kvar... hur tidigt sätts det på egentligen?

10.  Ikväll kommer det inte ett skit på tv.

Positiva klubben söker nya medlemmar om det är någon som känner sig manad! Ansökan mailas.

/Emelie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar